І знову в бій– відпустка скінчилась…

Доброго дня вам, друзі!

Пишу щоб поділитись враженнями від відпустки та розповісти, що в мене відбувається.

Після повернення з тижневого відпочинку у Туреччині я провів вже два тренінги, тож відпустка не лише скінчилась, а навіть забулась. Однак, є кілька спостережень та думок, якими я хотів би з вами поділитись…

Перш за все я вкотре хочу подякувати агенції “Наталі – тур” (Enjoy Travel), а також Денису й Наталі Омелай особисто за чудовий відпочинок. Ми відпочиваємо з цією агенцією щоліта й кожного разу залишаються чудові враження. Дякуємо вам, друзі!

Цього літа ми відпочивали в готелі SPLASHWORLD Pegasos World.  Бронював тур я дуже заздалегідь, і спочатку готель мені дуже сподобався, однак як завжди, начитавшись відгуків напередодні вильоту, я почав думати, що мабуть треба було обирати інше місце для відпочинку. Дуже добре, що я помилився – відпустка вийшла просто чудова!

Хоч звісно, були й нюанси – напередодні вильоту у мене був курс в Києві, тож дружина з донькою приїхали до мене в готель, а потім ввечері ми всі виїхали до аеропорту. Так само й назад – приїхали, переночували, а потім я посадив моїх дівчат но потяг, а сам залишився в Києві ще на тиждень. В аеропорту Бориспіль цього року все було гладко (якщо не рахувати того, що у Windrose відсутня онлайн-реєстрація квитків), а от на зворотному шляху – в аеропорту Анталії – мене змусили дістати всі електронні пристрої, які в мене були з собою, увімкнути їх, та ще й двічі обшукали, бо в них там щось пищало, хоч я й зняв пасок, годинник, та виклав все з кишень… Зате ми вперше безкоштовно (коли я літав сам, я кілька разів доплачував за зручні місця) отримали місця підвищеного комфорту (біля аварійних виходів), тож була можливість сидіти нормально витягнувши ноги, а не скрючившись як завжди. А ще наш літак повернули вже зі злітної смуги й ми дві години сиділи у душному салоні, поки ремонтували двигуна, тож на Батьківщину повернулись з великим запізненням. З іншого боку добре, що несправність виявили до зльоту, а не пізніше!

В Туреччині ж все було чудово – зустріли, довезли (близько години), одразу ж погодували сніданком (ми прибули до готелю о дев’ятій ранку), наділи браслети й дали картки на пляжні рушники. Сподобалось, що в готелі є не лише кімната для багажу, а й повноцінні роздягальні з шухлядками для речей, душовими та ін. Тож ми чудово підживились і пішли на пляж, де були до дванадцятої, повернулись до готелю й пообідали, а вже о пів на першу нас заселили до кімнати. Номер був чудовий – сімейний, двокімнатний – з новими меблями, новою сантехнікою, великим телевізором тощо. Єдина проблема – у приліжковому світильнику з боку дружини не працював вимикач, однак, не встигли ми розкласти речі, як його прийшли лагодити. Ми відмовились (хотілось відпочити), тож його полагодили поки ми вечеряли(!). image

Взагалі я здивований, чому люди пишуть погані відгуки про цей отель – сам отель – величезний, номери чудові, харчування практично цілодобове й різноманітне (були тематичні вечори) й взагалі, вище всяких похвал, турецький ресторан “а ля карт” теж дуже сподобався, барів на території – купа, напої найрізноманітніші, чистота скрізь – просто маніакальна, пляж – власний (перша лінія), великий і дуже чистий (це Сіде, тож на пляжі пісочок), басейни – дуже великі і їх багато, чудовий аквапарк (дійсно аквапарк, а не просто одна-дві гірки! аквапарків по суті, було два – один з високими гірками, й один маленький – для малюків), добре обладнана тренажерна зала – всього й не перелічити… Інтернет – на рецепції та в основному корпусі, працював стабільно, швидкість достатня для відеодзвінків та перегляду HD-відео у потоковому режимі. Анімація, розваги для дітей, кілька дитячих клубів… До речі, отель має одну особливість – тут дуже багато робиться в плані охорони навколишнього середовища, економії ресурсів, мінімізації впливу на екологію тощо. Й котів тут відгодовують дуже добреSmile

Одним словом, сім діб минуло як одна. Ми майже нікуди не виїздили – лише відвідали новий оглядовий майданчик у місті Манавгат – краєвиди там дійсно чудові. Також дружина з дочкою політали на параплані. До речі, я ще жодного разу не бачив так багато людей у тренажерній залі – зазвичай окрім нас з дочкою були ще одна-дві особи. Тут же людей було багато (хоч більшість, як на мене  – судячи з ваги, з якою вони працювали – лише розминалисьSmile). Ми з дочкою кожного ранку вставали раненько, й спочатку десь на півгодинки відвідували тренажерну залу, потім плавали у критому басейні (10 басейнів), іноді ще трохи грали у пінг-понг, а вже потім йшли будити нашу маму й рушали на сніданок. Цього року мене вразила ще одна обставина – якщо придивитись до відпочиваючих, може скластись враження, що ви попали на виставку досягнень спортивної електроніки – смарт-годинники – найрізноманітніші – професійні Fitbit, Polar, Garmin, Suunto, багато також “брязкалець” на кшталт Apple Watch, фітнес-трекерів також вистачало. В тренажерній залі та басейні більшість людей постійно звірялись з планами тренувань на годинниках, щось в них занотовували тощо. А потім – іли величезними порціями у рестораніSmile

До речі про годинники – не так давно я змінив свій Amazfit Bip на Garmin Vivoactive 3 (найближчим часом порівняю їх між собою), й на відпочинку він проявив себе з найкращого боку – відкритий SDK (вже пробував писати для нього програми), безконтактна оплата, автоматичне розпізнавання вправ (не може розпізнати лише планку з опорою на лікті), GPS тощо. Єдиний мінус – 3 дні роботи від однієї зарядки, хоч можливо якщо не тренуватись двічі на добуSmile, його вистачить надовше. У басейн я з ним не ліз (хоч там є програма для басейну) – у морі та басейні я носив годинник від Casio (бюджетний Illuminator, проте WR 200m – придбав спеціально для відпусток), який хоч і не вміє лічити басейни як Garmin, все ж проявив себе з найкращого боку. Звісно ж, після моря я завжди споліскував його під краном у відповідності до порад виробника. Дуже сподобалось також пляжне взуття, яке я придбав на Aliexpress – зручно й на пляжі, й у воді, й по дорозі на пляжSmile В цілому, відпочили ми дуже добре, однак мало. Хоч відпочинку завжди буде мало, скільки не відпочивай.

А повернувшись, я одразу ж почав тренінг з адміністрування Azure, за який отримав від трьох його учасників одностайні найвищі балиSmile Цього ж тижня я пробував скласти іспит AWS Certified Developer Associate, однак не здавSad smile – чи то через програмний збій (система двічі зависала, тож комп’ютер доводилось перезавантажувати, а після завершення тесту програма просто закрилась), чи то просто недопрацював. Жалко грошей, однак, буду пробувати ще раз пізніше цього місяця…

Потім я на суботу приїхав додому, а вже в неділю повернувся до Києва аби провести курс з програмування на Java – мій власний авторський тренінг Java Professional (на основі офіційний навчальних матеріалів). Група тут була велика (9 студентів), й оцінили мене теж високими балами, однак, були нюанси (ось тут і тут – рекомендації стосовно роботи з “провокаторами”, можливо комусь знадобляться), які мене трохи засмутили, однак я як завжди відпрацював “на всі сто”, з повною віддачею – досяг всього, що намітив й дав людям все, що планував. До речі, також минулого тижня я успішно склав сертифікаційний іспит з Heroku. А зараз я працюю у віддаленому режимі й відпочинок вже практично забувся – скоріше б вже новорічні канікули!Smile А ще ж скоро – початок нового навчального року й купа інших проблем та заходів…

На цьому у мене на сьогодні все. Скоро побачимось – я планую продовжити розповідь про  одноплатні “сервери” для командної розробки, а ще – зробити порівняльну характеристику Amazfit Bip та Garmin Vivoactive 3…

До зустрічі за тиждень, друзі! Не перепрацьовуйте, відпочивайте, бережіть себе та своїх близьких! Хай вам щастить!

VN:F [1.7.2_963]
Рейтинг запису
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Ви можете відслідковувати коментарі до цього запису за допомогою RSS 2.0. Ви можете лишити коментар, або використати трекбек з Вашого сайту.

Лишити коментар

XHTML: Ви можете використати наступні HTML-теги <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Допомогти блогу та заохотити автора:

BTC: 13kN2tJubi9J1UHUxVJBu9NgjxsmGBccAa

XMR: 44z7DhWqm2eAny1EaC5ny5U3yspQA2wgPGnatvsto9WHeWas6wTpfBZK4kuxnhbxToKouJTYXoMtcVT5Td2hxiQVFEWgMez

KRB: KbbpHAZ41RFBf5ErK7VzpuNQJfZaMcfYoNhLQCHW95cfWWUZedaLFkb92yejTCS9JvJb1PckeZuWfHapya4qL3bZ7kPSEVL