І знову в бій– відпустка скінчилась…

Доброго дня вам, друзі!

Пишу щоб поділитись враженнями від відпустки та розповісти, що в мене відбувається.

Після повернення з тижневого відпочинку у Туреччині я провів вже два тренінги, тож відпустка не лише скінчилась, а навіть забулась. Однак, є кілька спостережень та думок, якими я хотів би з вами поділитись…

Перш за все я вкотре хочу подякувати агенції “Наталі – тур” (Enjoy Travel), а також Денису й Наталі Омелай особисто за чудовий відпочинок. Ми відпочиваємо з цією агенцією щоліта й кожного разу залишаються чудові враження. Дякуємо вам, друзі!

Цього літа ми відпочивали в готелі SPLASHWORLD Pegasos World.  Бронював тур я дуже заздалегідь, і спочатку готель мені дуже сподобався, однак як завжди, начитавшись відгуків напередодні вильоту, я почав думати, що мабуть треба було обирати інше місце для відпочинку. Дуже добре, що я помилився – відпустка вийшла просто чудова!

Хоч звісно, були й нюанси – напередодні вильоту у мене був курс в Києві, тож дружина з донькою приїхали до мене в готель, а потім ввечері ми всі виїхали до аеропорту. Так само й назад – приїхали, переночували, а потім я посадив моїх дівчат но потяг, а сам залишився в Києві ще на тиждень. В аеропорту Бориспіль цього року все було гладко (якщо не рахувати того, що у Windrose відсутня онлайн-реєстрація квитків), а от на зворотному шляху – в аеропорту Анталії – мене змусили дістати всі електронні пристрої, які в мене були з собою, увімкнути їх, та ще й двічі обшукали, бо в них там щось пищало, хоч я й зняв пасок, годинник, та виклав все з кишень… Зате ми вперше безкоштовно (коли я літав сам, я кілька разів доплачував за зручні місця) отримали місця підвищеного комфорту (біля аварійних виходів), тож була можливість сидіти нормально витягнувши ноги, а не скрючившись як завжди. А ще наш літак повернули вже зі злітної смуги й ми дві години сиділи у душному салоні, поки ремонтували двигуна, тож на Батьківщину повернулись з великим запізненням. З іншого боку добре, що несправність виявили до зльоту, а не пізніше!

В Туреччині ж все було чудово – зустріли, довезли (близько години), одразу ж погодували сніданком (ми прибули до готелю о дев’ятій ранку), наділи браслети й дали картки на пляжні рушники. Сподобалось, що в готелі є не лише кімната для багажу, а й повноцінні роздягальні з шухлядками для речей, душовими та ін. Тож ми чудово підживились і пішли на пляж, де були до дванадцятої, повернулись до готелю й пообідали, а вже о пів на першу нас заселили до кімнати. Номер був чудовий – сімейний, двокімнатний – з новими меблями, новою сантехнікою, великим телевізором тощо. Єдина проблема – у приліжковому світильнику з боку дружини не працював вимикач, однак, не встигли ми розкласти речі, як його прийшли лагодити. Ми відмовились (хотілось відпочити), тож його полагодили поки ми вечеряли(!). image

Взагалі я здивований, чому люди пишуть погані відгуки про цей отель – сам отель – величезний, номери чудові, харчування практично цілодобове й різноманітне (були тематичні вечори) й взагалі, вище всяких похвал, турецький ресторан “а ля карт” теж дуже сподобався, барів на території – купа, напої найрізноманітніші, чистота скрізь – просто маніакальна, пляж – власний (перша лінія), великий і дуже чистий (це Сіде, тож на пляжі пісочок), басейни – дуже великі і їх багато, чудовий аквапарк (дійсно аквапарк, а не просто одна-дві гірки! аквапарків по суті, було два – один з високими гірками, й один маленький – для малюків), добре обладнана тренажерна зала – всього й не перелічити… Інтернет – на рецепції та в основному корпусі, працював стабільно, швидкість достатня для відеодзвінків та перегляду HD-відео у потоковому режимі. Анімація, розваги для дітей, кілька дитячих клубів… До речі, отель має одну особливість – тут дуже багато робиться в плані охорони навколишнього середовища, економії ресурсів, мінімізації впливу на екологію тощо. Й котів тут відгодовують дуже добреSmile

Одним словом, сім діб минуло як одна. Ми майже нікуди не виїздили – лише відвідали новий оглядовий майданчик у місті Манавгат – краєвиди там дійсно чудові. Також дружина з дочкою політали на параплані. До речі, я ще жодного разу не бачив так багато людей у тренажерній залі – зазвичай окрім нас з дочкою були ще одна-дві особи. Тут же людей було багато (хоч більшість, як на мене  – судячи з ваги, з якою вони працювали – лише розминалисьSmile). Ми з дочкою кожного ранку вставали раненько, й спочатку десь на півгодинки відвідували тренажерну залу, потім плавали у критому басейні (10 басейнів), іноді ще трохи грали у пінг-понг, а вже потім йшли будити нашу маму й рушали на сніданок. Цього року мене вразила ще одна обставина – якщо придивитись до відпочиваючих, може скластись враження, що ви попали на виставку досягнень спортивної електроніки – смарт-годинники – найрізноманітніші – професійні Fitbit, Polar, Garmin, Suunto, багато також “брязкалець” на кшталт Apple Watch, фітнес-трекерів також вистачало. В тренажерній залі та басейні більшість людей постійно звірялись з планами тренувань на годинниках, щось в них занотовували тощо. А потім – іли величезними порціями у рестораніSmile

До речі про годинники – не так давно я змінив свій Amazfit Bip на Garmin Vivoactive 3 (найближчим часом порівняю їх між собою), й на відпочинку він проявив себе з найкращого боку – відкритий SDK (вже пробував писати для нього програми), безконтактна оплата, автоматичне розпізнавання вправ (не може розпізнати лише планку з опорою на лікті), GPS тощо. Єдиний мінус – 3 дні роботи від однієї зарядки, хоч можливо якщо не тренуватись двічі на добуSmile, його вистачить надовше. У басейн я з ним не ліз (хоч там є програма для басейну) – у морі та басейні я носив годинник від Casio (бюджетний Illuminator, проте WR 200m – придбав спеціально для відпусток), який хоч і не вміє лічити басейни як Garmin, все ж проявив себе з найкращого боку. Звісно ж, після моря я завжди споліскував його під краном у відповідності до порад виробника. Дуже сподобалось також пляжне взуття, яке я придбав на Aliexpress – зручно й на пляжі, й у воді, й по дорозі на пляжSmile В цілому, відпочили ми дуже добре, однак мало. Хоч відпочинку завжди буде мало, скільки не відпочивай.

А повернувшись, я одразу ж почав тренінг з адміністрування Azure, за який отримав від трьох його учасників одностайні найвищі балиSmile Цього ж тижня я пробував скласти іспит AWS Certified Developer Associate, однак не здавSad smile – чи то через програмний збій (система двічі зависала, тож комп’ютер доводилось перезавантажувати, а після завершення тесту програма просто закрилась), чи то просто недопрацював. Жалко грошей, однак, буду пробувати ще раз пізніше цього місяця…

Потім я на суботу приїхав додому, а вже в неділю повернувся до Києва аби провести курс з програмування на Java – мій власний авторський тренінг Java Professional (на основі офіційний навчальних матеріалів). Група тут була велика (9 студентів), й оцінили мене теж високими балами, однак, були нюанси (ось тут і тут – рекомендації стосовно роботи з “провокаторами”, можливо комусь знадобляться), які мене трохи засмутили, однак я як завжди відпрацював “на всі сто”, з повною віддачею – досяг всього, що намітив й дав людям все, що планував. До речі, також минулого тижня я успішно склав сертифікаційний іспит з Heroku. А зараз я працюю у віддаленому режимі й відпочинок вже практично забувся – скоріше б вже новорічні канікули!Smile А ще ж скоро – початок нового навчального року й купа інших проблем та заходів…

На цьому у мене на сьогодні все. Скоро побачимось – я планую продовжити розповідь про  одноплатні “сервери” для командної розробки, а ще – зробити порівняльну характеристику Amazfit Bip та Garmin Vivoactive 3…

До зустрічі за тиждень, друзі! Не перепрацьовуйте, відпочивайте, бережіть себе та своїх близьких! Хай вам щастить!

Ви можете відслідковувати коментарі до цього запису за допомогою RSS 2.0. Ви можете лишити коментар, або використати трекбек з Вашого сайту.

Лишити коментар

XHTML: Ви можете використати наступні HTML-теги <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Допомогти блогу та заохотити автора:

BTC: 13kN2tJubi9J1UHUxVJBu9NgjxsmGBccAa

XMR: 44z7DhWqm2eAny1EaC5ny5U3yspQA2wgPGnatvsto9WHeWas6wTpfBZK4kuxnhbxToKouJTYXoMtcVT5Td2hxiQVFEWgMez

KRB: KbbpHAZ41RFBf5ErK7VzpuNQJfZaMcfYoNhLQCHW95cfWWUZedaLFkb92yejTCS9JvJb1PckeZuWfHapya4qL3bZ7kPSEVL