Cонячна Болгарія, тренування і SharePoint 2013

Доброго дня Вам, друзі!

Ось я і повернувся з відпочинку і одразу ж на мене звалилась купа справ – і домашніх, і з підготовки до нового навчального року у коледжі, і стосовно нових тренінгів…

Але не буду про сумнеSmile, а краще розповім про свої враження від країни.Також я трохи торкнусь питання тренувань в умовах морського відпочинку і  повернусь до тренінгів з SharePoint 2013, які я проводив перед від’їздом.

Тож почну з вражень від відпустки.

Відпочинок

Скажу чесно – я не надто хотів їхати до Болгарії. Мені багато нарозповідали про старі “совкові” отелі, такий же “совковий” сервіс і тому подібне…

Проте, по-перше, особливого вибору у мене не було – і в Турцію і в Єгипет цього року їхати якось страшнувато, особливо з дитиною. А по-друге, в Болгарії ми ще не були.Smile

Як завжди, ми скористались послугами професіоналів, перевірених роками – турагенства “Наталі-тур” (м. Полтава, вул. Леніна 13, тел. 69-22-69). І вони знову нас не підвелиSmile – я був приємно вражений відпусткою. Відпочивали ми на Золотих пісках – у готелі Kaliakra Palace 4*. Перед від’їздом я начитався відгуків в Інтернеті про те, який там поганий сервіс, яка одноманітна їжа, і т.ін. А приїхавши я був радий приємному розчаруванню – готель виявився просто чудовим – вигідно розташований прямо на березі моря, чудові номери з усіма зручностями, привітний персонал, харчування ultra all-inclusive  – “як на забій” – практично щогодини, навіть деякі платні послуги (вайфай, тренажерна зала) виявились безкоштовними! Клімат – просто казка – не так жарко як в Турції, комфортні 28-31 градусів тепла вдень і 21-24 вночі. Море теж чудове – м’які, пологі пісчані пляжі, тепла вода, купа рятівників… Єдиний недолік – всі пляжі в Болгарії є муніципальними і аренда лежаків та парасольок – не надто дешеве задоволення, тож ми придбали парасольку а лежали на покривалі.Smile

А ще ми їздили на екскурсію в м. Балчик, центр гончарства, резиденцію румунської королеви і ботанічний сад, відвідали мис Каліакра. Вражень – купа. Фотографій – такожSmile. Найкращі з них ви можете переглянути тут.

Якщо підводити підсумки, можна  назвати як плюси, так і мінуси мого відпочинку. Почну з мінусів:

• Цього року ми вирішили зекономити і не полетіли літаком, а вирушили автобусом. Так, автобус був комфортабельним (навіть мав сертифікат тризіркової якостіSmile) – Setra – кондиціонер, відео, чудовий інтер’єр у стилі hi-tech і т. ін. Проте, німці хоч і роблять усе якісно, розраховують незрозуміло на кого – місця в салоні для мене мало, ноги впираються у спинку попереднього крісла, якісь деталі впиваються у коліна і надкосницю, вигин спинки розрахований явно на негуманоїдівSad smile… Так, покататись в такому автобусі 25-30 хвилин було б прикольно, але провести в ньому півтори доби (і ще півтори доби в дорозі додому) – це просто пекло. Більше ніколи!
  • Приїхали ми рано, проте сніданком нас не погодувалиSad smile – браслети вділи лише після десятої ранку. Так, я розумію що поселення у номер скрізь відбувається з 12:00 до 14:00, проте можна було й дозволити поснідати. Лише після того як я почав вимагати якось вирішити проблему і погодувати хоча б дитину, кожному з нас видали дивний сніданковий набір – пляшку води, банан і яблуко. Надалі ж все було Ok.
  • Хоч платили ми за вид на море, нам дістався номер поблизу торця будівлі, тож насправді вид на море був лише з балкону, а не з вікон номера – трохи зхитрили, як бачитеSad smile
  • Вайфай сигнал в нашому крилі був дуже слабкий, тож працювати з поштою було практично неможливо. Проте, слід відмітити, що за пару днів персонал отелю вирішив проблему, встановивши додаткову точку доступу і все стало Ok

А тепер – плюси:

• Як я вже говорив, розташування отелю – просто ідеальне. Окрім нашого, мені також сподобались отелі Vistamar, Sentido і Berlin, однак Kaliakra Palace розташований краще – прямо у центрі курорту і просто на березі моря. Територія imageотелю невелика, але зручно розбита на тераси, які спускаються просто до пляжу. Чудово!
  • Харчування – вище всяких похвал. Навіть у п’ятизіркових отелях нас так не годували. Звісно, будь-які алкоголні напої – і місцевого і імпортного виробництва – також можна було споживати цілодобово, але цією послугою ми не користувались, оскільки алкоголем не захорлюємось. Також було включено відвідування a-la carte – ресторану, де донька спробувала філе акулиSmile
  • Номер був вельми комфортабельним – досить велика площа, зручне і велике ліжко, великий плаский телевізор, кондиціонер, чудово обладнана ванна кімната…

Одним словом, ми повернулись дуже задоволені відпусткою.

Тренування

Звичайно ж я взяв з собою тренувальні петлі, амортизатори і гріпери, тож продовжував тренуватись двічі на добу. А ввечері я додатково тренував м’язи пресу за програмою 30-day Abs Challenge. Зараз я її вже успішно завершив. До речі, я прошу вибачення за можливе порушення авторських прав на це зображення, оскільки його походження мені невідоме, я не знаю хто є його автором – мені його прислав один з моїх онлайнових фітнес-однодумців не вказавши першоджерела.Sad smile

SharePoint 2013

Також я закінчив оформлення списку додаткових матеріалів до курсу з SharePoint 2013 (20332), який я провів перед від’їздом. Результуючий документ бажаючі можуть переглянути тут. До речі, початковий список посилань я створив за допомогою чудового доповнення до Chrome під назвою Grab Tabs.

Що ж, на сьогодні все. До зустрічі за тиждень!

VN:F [1.7.2_963]
Рейтинг запису
Rating: 5.0/5 (4 votes cast)

Ви можете відслідковувати коментарі до цього запису за допомогою RSS 2.0. Ви можете лишити коментар, або використати трекбек з Вашого сайту.

1 коментар »

• Забув сказати, що Болгарія настільки сподобалась дружині, що вона навіть не проти приїхати сюди ще раз, чого – приїздити двічі в одне й теж місце, ба навіть країну – не любить і зазвичай не практикує:-)

Лишити коментар

XHTML: Ви можете використати наступні HTML-теги <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Допомогти блогу та заохотити автора:

BTC: 16XCs3A2mrfG3pWDbgsQofE83zrizx68Jm

XMR: 4z7DhWqm2eAny1EaC5ny5U3yspQA2wgPGnatvsto9WHeWas6wTpfBZK4kuxnhbxToKouJTYXoMtcVT5Td2hxiQVFEWgMez

KRB: KbbpHAZ41RFBf5ErK7VzpuNQJfZaMcfYoNhLQCHW95cfWWUZedaLFkb92yejTCS9JvJb1PckeZuWfHapya4qL3bZ7kPSEVL