Cонячна Болгарія, тренування і SharePoint 2013

Доброго дня Вам, друзі!

Ось я і повернувся з відпочинку і одразу ж на мене звалилась купа справ – і домашніх, і з підготовки до нового навчального року у коледжі, і стосовно нових тренінгів…

Але не буду про сумнеSmile, а краще розповім про свої враження від країни.Також я трохи торкнусь питання тренувань в умовах морського відпочинку і  повернусь до тренінгів з SharePoint 2013, які я проводив перед від’їздом.

Тож почну з вражень від відпустки.

Відпочинок

Скажу чесно – я не надто хотів їхати до Болгарії. Мені багато нарозповідали про старі “совкові” отелі, такий же “совковий” сервіс і тому подібне…

Проте, по-перше, особливого вибору у мене не було – і в Турцію і в Єгипет цього року їхати якось страшнувато, особливо з дитиною. А по-друге, в Болгарії ми ще не були.Smile

Як завжди, ми скористались послугами професіоналів, перевірених роками – турагенства “Наталі-тур” (м. Полтава, вул. Леніна 13, тел. 69-22-69). І вони знову нас не підвелиSmile – я був приємно вражений відпусткою. Відпочивали ми на Золотих пісках – у готелі Kaliakra Palace 4*. Перед від’їздом я начитався відгуків в Інтернеті про те, який там поганий сервіс, яка одноманітна їжа, і т.ін. А приїхавши я був радий приємному розчаруванню – готель виявився просто чудовим – вигідно розташований прямо на березі моря, чудові номери з усіма зручностями, привітний персонал, харчування ultra all-inclusive  – “як на забій” – практично щогодини, навіть деякі платні послуги (вайфай, тренажерна зала) виявились безкоштовними! Клімат – просто казка – не так жарко як в Турції, комфортні 28-31 градусів тепла вдень і 21-24 вночі. Море теж чудове – м’які, пологі пісчані пляжі, тепла вода, купа рятівників… Єдиний недолік – всі пляжі в Болгарії є муніципальними і аренда лежаків та парасольок – не надто дешеве задоволення, тож ми придбали парасольку а лежали на покривалі.Smile

А ще ми їздили на екскурсію в м. Балчик, центр гончарства, резиденцію румунської королеви і ботанічний сад, відвідали мис Каліакра. Вражень – купа. Фотографій – такожSmile. Найкращі з них ви можете переглянути тут.

Якщо підводити підсумки, можна  назвати як плюси, так і мінуси мого відпочинку. Почну з мінусів:

• Цього року ми вирішили зекономити і не полетіли літаком, а вирушили автобусом. Так, автобус був комфортабельним (навіть мав сертифікат тризіркової якостіSmile) – Setra – кондиціонер, відео, чудовий інтер’єр у стилі hi-tech і т. ін. Проте, німці хоч і роблять усе якісно, розраховують незрозуміло на кого – місця в салоні для мене мало, ноги впираються у спинку попереднього крісла, якісь деталі впиваються у коліна і надкосницю, вигин спинки розрахований явно на негуманоїдівSad smile… Так, покататись в такому автобусі 25-30 хвилин було б прикольно, але провести в ньому півтори доби (і ще півтори доби в дорозі додому) – це просто пекло. Більше ніколи!
  • Приїхали ми рано, проте сніданком нас не погодувалиSad smile – браслети вділи лише після десятої ранку. Так, я розумію що поселення у номер скрізь відбувається з 12:00 до 14:00, проте можна було й дозволити поснідати. Лише після того як я почав вимагати якось вирішити проблему і погодувати хоча б дитину, кожному з нас видали дивний сніданковий набір – пляшку води, банан і яблуко. Надалі ж все було Ok.
  • Хоч платили ми за вид на море, нам дістався номер поблизу торця будівлі, тож насправді вид на море був лише з балкону, а не з вікон номера – трохи зхитрили, як бачитеSad smile
  • Вайфай сигнал в нашому крилі був дуже слабкий, тож працювати з поштою було практично неможливо. Проте, слід відмітити, що за пару днів персонал отелю вирішив проблему, встановивши додаткову точку доступу і все стало Ok

А тепер – плюси:

• Як я вже говорив, розташування отелю – просто ідеальне. Окрім нашого, мені також сподобались отелі Vistamar, Sentido і Berlin, однак Kaliakra Palace розташований краще – прямо у центрі курорту і просто на березі моря. Територія imageотелю невелика, але зручно розбита на тераси, які спускаються просто до пляжу. Чудово!
  • Харчування – вище всяких похвал. Навіть у п’ятизіркових отелях нас так не годували. Звісно, будь-які алкоголні напої – і місцевого і імпортного виробництва – також можна було споживати цілодобово, але цією послугою ми не користувались, оскільки алкоголем не захорлюємось. Також було включено відвідування a-la carte – ресторану, де донька спробувала філе акулиSmile
  • Номер був вельми комфортабельним – досить велика площа, зручне і велике ліжко, великий плаский телевізор, кондиціонер, чудово обладнана ванна кімната…

Одним словом, ми повернулись дуже задоволені відпусткою.

Тренування

Звичайно ж я взяв з собою тренувальні петлі, амортизатори і гріпери, тож продовжував тренуватись двічі на добу. А ввечері я додатково тренував м’язи пресу за програмою 30-day Abs Challenge. Зараз я її вже успішно завершив. До речі, я прошу вибачення за можливе порушення авторських прав на це зображення, оскільки його походження мені невідоме, я не знаю хто є його автором – мені його прислав один з моїх онлайнових фітнес-однодумців не вказавши першоджерела.Sad smile

SharePoint 2013

Також я закінчив оформлення списку додаткових матеріалів до курсу з SharePoint 2013 (20332), який я провів перед від’їздом. Результуючий документ бажаючі можуть переглянути тут. До речі, початковий список посилань я створив за допомогою чудового доповнення до Chrome під назвою Grab Tabs.

Що ж, на сьогодні все. До зустрічі за тиждень!

Ви можете відслідковувати коментарі до цього запису за допомогою RSS 2.0. Ви можете лишити коментар, або використати трекбек з Вашого сайту.

1 коментар »

• Забув сказати, що Болгарія настільки сподобалась дружині, що вона навіть не проти приїхати сюди ще раз, чого – приїздити двічі в одне й теж місце, ба навіть країну – не любить і зазвичай не практикує:-)

Лишити коментар

XHTML: Ви можете використати наступні HTML-теги <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Допомогти блогу та заохотити автора:

BTC: 13kN2tJubi9J1UHUxVJBu9NgjxsmGBccAa

XMR: 44z7DhWqm2eAny1EaC5ny5U3yspQA2wgPGnatvsto9WHeWas6wTpfBZK4kuxnhbxToKouJTYXoMtcVT5Td2hxiQVFEWgMez

KRB: KbbpHAZ41RFBf5ErK7VzpuNQJfZaMcfYoNhLQCHW95cfWWUZedaLFkb92yejTCS9JvJb1PckeZuWfHapya4qL3bZ7kPSEVL